Åter i civilisationen

Idag kom jag hem efter två dagar på ett fjäll någonstans vid Storlien. Detta kan ha varit något av det mest spännande jag gjort. En aning läskigt var det också bitvis, säger bara don't mess with mother nature. För satan vad det blåste.

Så nu har jag alltså provat på att sova i tält ute bland snö, gått på toa ute (I SNÖ!), åkt längd med fetaste ryggsäcken, velat gråta pga all snö och blåst, satt upp samt tagit ner tält, skottat en jädra massa snö och skrattat tillsammans med Almis om allt och inget. Detta och en del andra grejer.

Nu byter jag ut friluftslivet mot stadsliv, Hej Stockholm här kommer jag!!

Orkar inte ladda upp den enda bilden som jag tog,
men vill ni se en massa bilder så kolla in Almas ----> bloggisch!




Kommentarer
Postat av: almiiz

mihihi!! ^^

2012-04-08 @ 21:48:08
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0