Saker man kan hinna göra på en timme...

Den senaste timmen i mitt liv...
  • Lyckats komma av tåget med tjock resväska + en tygkasse + en papppåse (många p:n det blev här haha).
  • Gick med bestämda steg mot Glitter för att lämna tillbaka en grej.
  • Ändrade riktning och gick sen och lämnade till baka en annan grej på Åhlens.
  • Gick till jobbet (med hela min armé av packning)
  • Insåg vilken dålig kombination rullväska + grus är...
  • Hämtade bilnyckel samt bil som mamma hade på jobbet.
  • Körde hem.
  • Väl hemma packade jag upp (iprincip hela väskan, rekordtid! Väskor har en tendens att vara packade forever när dom väl är packade).
Allt detta på endast en timme, känner mig lite imponerad av mig själv... faktiskt.

Nu, off to work!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0