Tänker tankar, tankar tänker

Tjeeenare chillenaree! 

Hej till alla er andra också!

Jag undrar två saker just nu...

  1. Vad faeen är det med mitt mående?! Pendlar mellan att tycka att livet är helt värdelöst till att faktiskt tycka att det är helt okej. Blir int klok på e't alltså.

  2. Varför tänker jag så mycket? Jag tänker på allt just nu, jag analyserar sönder, tänker helt onödiga tankar, tänker på det ena och det andra. Det verkar tydligen inte finnas någon hejd på vilka tankar som ploppar upp i mitt huvud. Önskar att jag kunde använda denna över-tänkar-förmåga till något vettigt. För större delen av alla dessa tankar får mig bara att må dåligt (tjoheej tillbaka till punkt 1).

Jag bah undrar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0