"Inget varar för evigt, inte ens det som är bra"

Detta har hänt i LajsA Life:

  • Shoppat grejer till balen (är så gott som redooo!!)
  • Varit på teater ♥, jag hamnade i ett härligt-teater-mode och ville inte lämna det tillståndet (sen knackade såklart verkligheten på när den var slut, damn you reality!)
  • Strosat omkring i den underbaraste staden.
  • Försökt plugga... Och misslyckats. (Aja på't igen... senare...)
  • Gått härliga hund-promenader.
  • Ätit förjävla god mat! (hur ska jag kunna återgå till tråkig vardagsmat? BortskämdChey _93)

Imorgon sitter jag på ett tåg hem, jag vill inte. Eller jo till viss del vill jag hem. Vill hem till fina vänner, pappa och gymmet. Annars vill jag inte hem. Nix, inte alls.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0