Kvällen igår

Igår drog jag mig ur min lilla bubbla och drog mig in till stan för att äta middag med härliga brudar!

Alma provsminkade mig inför balen och jag blev snyggisch, tack duktiga du för det ♥ 

Sen drog jag, almis och sara in till stan. Till olles. Där kunde man finna diverse olika typer (vissa trevligare än andra osv) men det var kul att få dra ut och släppa "det vanliga" livet en stund. Efter olles vandrade vi en sväng på stan för att sedan sätta oss i party-bilen och köra hem. En bra kväll med skratt och fina människor ♥ 

Bilder dyker upp när jag hittar minneskortsläsaren som vandrat bort någonstans. 



Känns så fel på något vis att prata om hur bra min kväll var igår med tanke på det som hänt, så hemskt! Vet inte vad jag ska skriva, finns inte ord som kan förklara en sådan händelse. Det är så svårt att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0