När studenten är tagen & "livet börjar"

... Då ska jag göra följande (bla):

♦ Jobba!
♦ Läsa böcker som jag aldrig har haft tid att läsa.
♦ Tvinga på mig bikinin och bada massor, kvällsbad ♥
♦ Vara med dom jag gillar, om inte alla åker någon annanstans. (Ev. övengiven tjej, förhoppningsvis inte)
♦ Fundera på vad nästa fantastiska drag i livet blir.
♦ Gå genom stan i sommarnatten (ååh hur mysigt lät inte det?!)
♦ Ha klänning på mig. Måtte vädret blir bra!
♦ Träna som en tok UTE! (passa på när det finns tid och ingen snö!)
Hitta en hängmatta att chillerilla i.
♦ Spara pengar så man kan ge sig ut i världen.


Men först, försöka hänga med i skolan och försöka njuta av den lilla tid som är kvar. Jag kan lova att jag kommer sakna denna tid sen. Buhuu. *FöRsÖkEr NjUtA*





Kommentarer
Postat av: ida

Håller med om allt!! alla saker och även att jag kommer sakna skolan, konsigt nog. Eller inte själva skolan kanske men allt folk och allt. :(

2012-02-25 @ 19:18:43
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: almiiz

folket absolut! ta det lugnt bara så kommer allt att lösa sig :)

2012-02-26 @ 09:54:44
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh, sommar. Det lät inte helt fel med allt på den där listan du!

Kommer också sakna skolan när det är över. Och med skolan menar jag såklart de fina människorna, inte de jobbiga och inte skolan i sig, ehehe.

2012-02-26 @ 22:26:13
URL: http://thecave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0