Ser man på en lista.. Schpännandee

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Vad är klockan, har larmet ringt?

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
- Ringde pappa och pratade om skor och träning, typisch.

Vilket humör är du på?
- Hungrigt men glatt humör var det här! 

Vad har du på dig just nu?
- Tränningsleggings, tränings t-shirt, hoddie, mössa. yoo fom dah hood wood!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Vad som helst som är gott, är desperat as hell, ge mig mat!!! 

Hur mycket var din senaste lön på?
- Hmm någon glad liten tusenlapp och kanske någon hundring till. 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Skor, naturgodis!

 Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Facebook... tråkigt med sant.

Vad ska du göra ikväll?
- Festa med härliga people, fira 100-dagars!! Wiihoo 

Vilken låt lyssnar du på idag?
- Tröjan du hatar, vilka som har gjort den kommer jag aldrig ihåg.

 Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Befann mig på gymmet och kastade hantlar! Yeah!

 Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Ingen aning... men kanske för att jag är så grymt cool? Heheh näe ingen aning faktiskt.

När fotade något senast, och vad?
- Ja bra fråga men hittar inget svar.


Listan snodd från dam dam *trummvirvel* Egoina 


HUNDRADAGARS IDAG!!! VILLE BARA FÖRTYDLIGA DET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0