Rubriken är stulen precis som min motivation

Jag gör inte det jag ska tralalaaa...
Tror det är en zon runt min dator som gör att jag inte kan koncentera mig. För i köket kan jag koncentrara mig... Då tänker ni säkert "meeen flytta datorn till köket då". Nerru serrö det går inte för min dator är en dumburk som icke är speciellt bärbar av sig.
Kl 19.00 Då ska jag plugga! Fast det är inte precis det första klockslaget som jag säger så om... 

Det går bra nu, kompis det går bra nu... eeeh...


Ge mig vår så jag kan ha skinnjacka! inte för att det löser mina
ta-tag-i-skolan-problem förtillfället men det skulle vara för jävligt härligt med Vååår.

Klockan är nu 19.09...



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag vill också ha vår och skinnjacka!! <3

2012-02-02 @ 20:35:56
URL: http://bbackstage.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0