Prinsess(tårta)an LajsA

HääjHäj!

Har inte känt för att blogga och där av nada inlägg.

Idag (snarare i morse) föddes det tydligen en prinssesa. Det gjorde det för 19 år och cirka en månad sen också... hehehoho. Nej någon prinsessa har jag aldrig varit, jag är ju KUNG! Nej inte det heller.

Nu till det jag tänkte säga...

Tittade som hastigast på tv:n när Daniel presenterade för svenska folket att det blivit en flicka och hur lång hon var osv osv... Och jag slogs av hur stolt och glad han såg ut. Så där satt jag och log i soffan. Det var så fint på något vis... 

Vad håller på att häda med mitt hjärta?
Oooh noo, it melts away...


PrinsessTÅÅÅRTAA! Hade ingen bild på en prinsessa eller på mig som prinsessa (när skulle jag sett ut så liksom?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0