Lördag ute i skogarneee



Ja såhär såg jag ut idag, posen är ju lite lurig och jag lika så kanskeee...

Idag har jag alltså åkt längd med lillsyrran och pappa. Trevligt trevligt. 

Har aldrig gillar längd, minns i 6:an när vi skulle åka längd och alla skulle med (inga undantag alls). Jag hade gärna varit det undantaget. För jag hatade allt som hade med stavar, skidor och pjäxor som orsakade skavsår. Jag klagade nog mest av alla. Så här i efterhand vill jag nog nästan dela ut ett pris till min lärare. Men nu ca 8 år senare så är det inte så dumt alls.

Nu, ikväll blir'e mello med syrran och sen film, nämligen Pearl Harbor som jag velat se länge men inte gjort. 

Mys in dah wood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0