"Sen en tid tillbaka har jag varit tyst och försökt att känna efter hur det känns"

Jag har varit så less på vissa saker i livet dom senaste dagarna (mest på mig själv), jag har varit en tvär och bitter liten människa som inte varit så där glad och social som jag brukar vara (har inte känt mig så glad och social iaf). Vet inte vad det är som gör att jag hamnar i dessa perioder, kanske är det vädret, kanske är det mina oändliga tankar (som inte leder någonstans, mer än till ett hav av förvirring och frustration) eller så är det rädslan och paniken inför vissa saker, framatiden är en av dom.

Det här ska ju vara min bästa tid nu när studenten snart är här... Men så har jag inte känt, ingen "bästa-tid-känsla" har varit närvarande. Det ska bli änding på det. Det måste bli ändring på det. Jag kan ju inte leva i denna bubbla till studenten. Går icke för sig!

Kvällen igår var en mysig kväll ♥ Idag känns livet bra, jag har tagit tag i mitt pluggande och många tankar har försvunnit. I morgon åker jag med härliga brudar till en stuga i skogen och ska ha det mysigt och det är nog det jag behöver just nu! ♥



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vet att det är svårt, men försök koppla av i helgen och bara njut av livet. Helgen kommer bli awesome :D <3

2012-02-09 @ 15:26:57
URL: http://thecave.blogg.se/
Postat av: ida rehnsbo

Puuuussss <3

2012-02-09 @ 17:02:20
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0