Det som händer nu händer nu, resten orkar jag inte tänka på just nu.

Nu ska jag försöka komponera ihop ett inlägg här, alla ord faller liksom platt och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. 

Sen har jag inte direkt prioriterat bloggandet, händer så mycket annat.

Som tillexempel att jag jobbar, har jobbat fyra veckor och har fyra kvar. Grejt! Trivs bra på mitt jobb, lite tungt ibland men det är väl de flesta jobb då och då. Annars lever jag ganska mycket i nuet (kan låta flum men lite så är det) känns som om jag lever som om sommaren aldrig kommer ta slut. Hösten är ett svart hål som är långt bort och som inte kommer komma nära på ett tag. Ett bra tag. Men det är inte sant. Hösten kommer fortare än man tror, just nu väljer jag att inte tänka på det bara. Saker och ting kommer lösa sig, känns så och dessutom orkar jag inte oroa mig.

En rolig sak som händer närmsta veckan är yran, något att se fram emot. Vet inte vad jag har för förhoppningar men får jag se Markus Krunegård på närmre håll är 100 meter så är jag mer än nöjd, bara tanken på att får höra hans fina texter live gör mig glad i hela kroppen. Sen finns det en drös av andra bra artister jag skulle vilja se men Markus går först.

Allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0