Den sista föreställningen

Ikväll kör vi sista föreställningen av Little shop of horrors. Jag vill inte att det ska ta slut. Jag vill inte lämna scenen och storsjöteatern. Jag vill inte återgå till den trista vardagen med allt vad det innebär. Nu när jag fått veta hur det känns vill jag inte lämna det. Men that's life, roliga saker kommer och går. Dom här dagarna med alla sköna människor på denna underbara plats har vart fantastisk. Nu måste jag sikta frammåt och ta mig igenom vardagen som väntar. Ser inte fram emot det men det måste gå ändå. Men innan det ska jag njuta av varje sekund som jag får vara på scenen, var enda en.

Det kommer rinna många tårar ikväll eller kanske inte så det syns (det är inte min starka sida att visa sånna känslor inför andra). Men på insidan kommer det rinna en hel flod av tårar. 

Det här har varit något av det roligaste jag gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0