Det var en gång en Geisha...

Förra påsken åkte jag tåg ner till stockholm med en god vän, på tåget hem mötte vi en Geisha...


Geishan bara låg på min mobil helt utan förvarning...


Efter en stund så hade den vandrat upp och lagt sig till rätta vid gardinen, här trivdes Geishan bra.


Jag bestämde mig efter ett tag att ta en närmare titt på denna mystiska varelse (aka chokladbit) och tog ett bestämt men försiktig grepp om den.


"Släpp mig genast" sade Geishan och hoppade ut man hand och lade sig i solen ovanpå en hallon och laktists döskalle.


Efter ett tag så blev sikten inte den bästa och Geishan blev, ja lite ur fokus...


Ur fokus var det sista Geishan ville vara så hon agerade modell. Då, nu och sen! Vilken förändring hon har genomgått må jag säga! Slutet gott allting gott, tänkte jag och åt upp Geishan. Hemskt kan ni tycka men gott tyckte jag.

Det var en mycket händelserik tågresa.
The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0