Drog te fjälle

Idag åktes det skidor i Bydalen minsann, utför för att förtydliga det hela. 

Det var massa mini-jibbers, tyskar i reflexvästar (dom var överallt) är inte säker på om dom verkligen var tyskar, men nu låtsas vi det. Jag har inte åkt utför på evigheter och trodde att jag skulle bryta ett och annat ben. Men det gick strålande. Inget ben brutet, imorgon kommer en smärre träningsvärka att infinna sig (nästan säker på det iaf).

På vägen hem hängde jag med pappa in på ica och råkade komma ut med en godispåse, hur detta gick till vill jag inte demmentera. Känner dock att det kommer att bli jävligt gött att stirra på mello och käka godis, (fuck U beach 2012 bryr mig inte om dig).

Nu blir'e hasselbackspotätis och pannbiff, mat är livet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0