En Söndag såhär i Mars

Vaknade i mitt om-möblerade rum, en gnutta förvirring innan jag fattade vart jag befann mig. Frukost i sängen, bara för att jag nu mera KAN göra't och så en mysig film på det. Mysigt värre!

Nu sitter jag här utan byxor (förutom trosor dåråå) träningsläggings vart är niii?! Inte lätt när kläder rymmer, icke, icke. Lyssnar på Erik Munther... Vänta lite nu, yes det gör jag... "Weee're soldiersssss, Wee..." yeah stunder av tillfällig musiksmaksförvirring.

Måste bara säga att helgen har varit väldigt bra, fredagen var väldigt kul ♥ (ett hjärta på deeet), lördagen blev kanske inte som jag tänkt mig men bra ändå. En bra helg med lite av varje. 

Senare idag tar jag mitt pick och pack och drar mot skoogen, där väntar en pappa och en spring-runda (bland annat). Ett bra slut på en bra helg.

Hittar som vanligt ingen bild, kanske lika bra, hehehoho

Ha det bäst flodhäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0