Några punkter hur mitt extremt intressanta liv

Fredag, lovet är snart över... Huuuuh

Men nu skiter vi i det. 

Idag har jag gjort följande:
  • Vaknade upp till tystnaden av att det inte var en kotte hemma, ganska najzzz!
  • Åt frulle i soffan och diggade tjatiga låtar på Mtv.
  • Dansade till tjatiga låtar på Mtv samtidigt som jag letade kläder.
  • Packade min väska.
  • Tog bilen till stan och gick med bestämda steg in på gymmet.
  • Träffade sedan en vän (Nelly ♥) och fikade.
  • Fikat kostade 90 svenska kronor, nej mackan jag åt var inte gjord av guld och inte latten heller för den delen.
  • Jobbade.
  • Hämtade upp Nelly och körde hooome to dah village! (varför jag pratar engelska är oklart)

Sitter i skrivande stund och är mätt och ganska belåten. Kommer bli en bra helg dehänne!

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0