På scenen i livet, livet på scenen

Det har och händer mycket just nu, bra grejer och tyvärr dåliga.

Trotts att det händer en del bra grejer så tar det dåliga så otroligt stor plats (så är det ju ganska ofta). Det dåliga gnager och är svårt att bara lägga åt sidan. Fast jag vill lägga energi på det som är bra så finns det inte så mycket energi att använda, för det dåliga har tagit det mesta av energi. Fantastiska liv.

En bra grej som händer är all den musikalträning. Det är så kul och jag vill inget hellre än att stå på scen och vara någon annan, det är befriande och det roligaste jag vet. Önskar jag kunde anamma teatern mer i mitt liv och spela att det är bra, men det funkar inte (jo till viss del). På scenen någon annan, i livet mig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0