Nattligatankar



Vem finns där när man behöver någon? 
Ingen har en chans att finnas där om man inte visar att man behöver någon. Vill inte lasta över mina problem på någon annan och vill inte ses som svag så därför stänger jag in allt. Men gud vad svag jag känner mig längst där inne stundvis, där inne där jag slängt in alla känslor. Trycker man in känslorna riktigt långt in så behöver man inte ha med dem att göra. Tills det dyker upp något som får allt att rinna över. Vill inte att det ska hända ännu en gång, så trycker in känslorna längre ner. Men inget blir bättre av det.

Dö onda cirkel dö.



Kommentarer
Postat av: ida

puss och kram kom till maah place någon dag så kan vi tända ljus och laga middag <3

2012-03-17 @ 19:09:20
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0