Dagarna går men känslorna består

Letar efter koncentration så jag kan göra klart de sista uppgifterna på gymnasiet, någonsin.

Inte mycket kvar nu, börjar inse det mer och mer nu allt efter som dagarna går. Jisses snart är det över. Pendlar mellan askul och svintråkigt. Den känslomässiga berg-och-dalbanan klev jag på för längesen. Frågan är om man någonsin kommer av den. Antagligen inte, den åker bara olika svängar.

Imorgon är det bal. Allas tid att få känna sig extra fin och glad (förhoppningsvis). Ska bli kul, inte ofta det hände liksom. Även om jag tycker det blir lite väl stor grej av det hela så ser jag fram emot det. Fin klänning, fina skor och fina människor ååh ♥

Åter till mitt letande av koncentration, lär inte hitta den här hehee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0