De senaste dygnet har jag:

  • Pluggat, det resulterade i att jag igår förmiddag skickade in två uppgifter. Ibland blir jag stolt över mig själv.
  • Klagat på att jag fortfarande har massor att plugga.
  • Varit ute med pappa och lillasyster på något som pappa kallade för "ankfotspromenad" = gick runt i byn och kollade fåglar och frös.
  • Kollat på massa roliga youtubeklipp.
  • Agerat Taxichaffis åt lillebror + kompis som bara var tvugna att ta sig till nälden där det var dansgala (läs tjejer)
  • Sett två älgar
  • Kollat film och proppat i mig popcorn.
  • haft svinont i magen (har antagligen absolut inget med föregående punkt att göra)
  • Kollat på knäppa youtubeklipp.
  • Hoppat studsmatta

WOW vad mitt liv är händelserikt, galet.

Nu tänker jag göra kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0