My babies



Om en vecka (minus en dag, alltså 6 dagar) ska jag traska runt i dessa. Då det är bal.  Jag älskar dom men som di flesta skor så är de snygga men inte speciellt bekvämna.

En kille sa en gång till mig när jag hade haft på mig snygga men sjukt obekväma skor... "Varför har ni tjejer sådana skor? Killar kollar ändå bara från midjan och uppåt"

Ja... Om så är fallet så har vi löst problemet med skor, byxor osv. De behövs helt enkelt inte (enligt hans mening) men då tror jag blickarna inte skulle vara ricktade från midjan och uppåt speciellt länge. Skorna ska på liksom klänningen... Nu har jag inte provat den på länge, kommer den passa mig? Kommer dragkedjan kunna stängas? Det får vi veta i nästa avsnitt av... 

"Lajsa and the prom" damdam daam!



Kommentarer
Postat av: ida

Men SNYGGAAA! Nu kaaaanske du blir näästan lika lång som mig ;) hehieho nerååå. Du kommer stråla!

2012-05-17 @ 12:57:25
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0