Tankar blir till ord & känslor likaså



Sitter och skriver texter om sånt som tagit sig in i hjärtat som fått känslorna att svajja och tankarna i huvudet att snurra lite extra. Det är så många intryck som lämnar så mycket efter sig. Försöker hantera det på något vis, att skriva hjälper mig en hel del. 

Övar manus till och från. Imorgon smäller det, mitt och Almas projektarbete ska visas upp. En teaterföreställning där vi själva skrivit manus och ska agera. Känner mig ovanligt lugn för att vara jag. Men med natten kommer tankarna och i morgon kommer jag antagligen vara en nervös fläck som inte vill något annat än att rinna i väg. Fast det är ju det här jag tycker är roligast. Blandade känslor minst sagt.

Men någonstans inom mig finns en positivkänsla. Hoppas bara att man klarar av att vara bra när det gäller.

Öva, öva, öva!



Kommentarer
Postat av: almiiz

vi kommer vara awsome!!

2012-05-01 @ 20:56:57
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0