Fredagskvällens bestyr

Här sitter jag en fredagkväll och gör så gott jag kan för att bli klar med min svenska C rapport/fördjupning. Funderar på att göra en andra kopp med kaffe inom loppet av typ en timme dels för att det är gott men dels för att jag förhoppningsvis ska slippa bli toktrött än på ett tag.

Medan jag sitter här och pluggar så drar di flesta andre ungdoman i min ålder ut och "lever livet". Jag lever också livet fast från en mer stillsam del av planhalvan. Trivs ganska bra med det, fast jag har ju gjort roligare stillsamma saker än att plugga. Vill bara bli klar med allt vad plugg innebär så jag inte behöver känna stressen. Har svårt att koppla av när jag vet att jag har massa som behövs göras. Så det är lika bra att göra't.

Så var det ju det här med kaffet, mot köket.

Sedan åter till min tron framför dumburken och word-dokumentet som stirrar på mig.



Kommentarer
Postat av: ida

du är så duktig lajs! fortsätt kämpa så är du snart i mål <3

2012-05-11 @ 22:51:05
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0